19 Nov 2013

Projek Bahasa Jepun dah siap!!!!!!!!

Assalamualaikum dan salam perpaduan. Hai apa khabar semua? Semoga sihat selalu. 
Alhamdulillah akhirnya hari ini siap juga projek bahasa jepun yang dibuat sepanjang minggu ini. Dan perlu dihantar pada hari rabu. Hahaha, cerita rabu macam jauh sangat je, padahal esok saja kot. Tapi memang hari ini banyak benda yang berlaku. 
Hari ini di tempat saya hujan. Keluar saja dari bilik kuliah, mak aiiii lebatnya hujan. Dahlah tak ada payung. Nak tunggu bas lagi sebab nak bergerak ke kampus induk. Perghh!!!!!!! Memang satu dugaan.
Masa dalam bas, sempat lagi saya buat andaian yang mungkin boleh saya lakukan sebab saya waktu tu memang kejar masa nak jumpa pegawai. Jadi berikut merupakan andaian yang saya  boleh nyatakan...
  • turun je dari bas, terus pergi kedai beli payung.
  • turun je bas, main menyelup masuk ke bangunan pengantara untuk menuju ke bangunan yang nak dituju. Mak aiii jauh tu..
  • batalkan hasrat.
Tapi disebabkan dah janji dengan pegawai, jadi kenalah turuti janji. Wah!!!!!!!!!! Janji ditepati tu.. bukan dicapati. Jadi, saya pun pergi beli payung lipat berwarna hijau dengan corak warna silver. Lawa dan sebenarnya inilah pertama kali saya beli payung sejak masuk belajar di menara gading ini. Huhuhu..., memang kenanganlah.
Lepas selesai jumpa pegawai, apa lagi, balik hostel la. Sampai rumah, terus mandi, solat dan tidur sebab dalam masa lebih kurang sejam, perlu turun ke kafe untuk perjumpaan tugasan....


 

Tiada ulasan: