27 Jul 2011

Persiapan yang masih belum siap!!!!!

Tup tap tup tap... lebih kurang sebulan saja yang tinggal untuk aku persiapakan diri aku sebelum melangkah ke menara gading. tapi masalahnya sekarang satu benda pun tak buat lagi. matilah aku macam ini. untung hal pasal buat acc bank islan dan ambil gambar pasport dah selesai. tapi bila tengok senarai yang belum selesai macam nak nangis pun ada juga. betullah apa yang aku pegang selama ini "tak guna kalau ada duit tapi tak ada masa tapi lagi tak guna kalau ada masa tapi tak ada duit.."muahahaha... tapi memang betul apa sekarang yang melanda diri aku sekarang. ada duit tapi tak ada masa. sudahlah dengan kerja lagi. ingat nak berhenti kerja lebih awal saja. tapi.. pasal kerja pun banyak lagi hal yang belum selesai.. oh not now!!!! aku belum boleh lagi nak menyerah kalah. tapi aku betul-betul perlukan sokongan baik dari segi mental mahupun mental. apa lagi ya yang belum aku selesaikan...


>buat medical check up ( kalau buat dalam bulan puasa boleh tak?)


>isi borang (memang cukup vitamin M untuk buat)


>beli barang keperluan di sana ( paling teruk nak buat)


>beli laptop ( heheh.. aku ni jenis yang nak harga yang berpatutan dan function dalam laptop tu biarlah byk.. & sbb tu jugak sampai sekarang belum dapat apa yang aku nakkan tu)


>baca buku subjek ( at least masa di sana aku tak adalah blur sangat.. *** cehh.. semangatlah sangat)


>dapatkan rehat yang cukup ( ni yg aku masih tak dapat lagi... sebab tu jgk la aku slalu pening kepala.. jgn la ada penyakit len..)


ahaahaha.... ini sajalah yang aku terdaya untuk fikir.. padahal banyak lagi kot nak kena fikir. ishhh.. payah betullah. tapi bila fikir balikkan.. seronok sangat dapat buat semua ini. tapi sekarang ini aku betul2 perlukan masa..

Tiada ulasan: