21 Jun 2011

all about big teddy bear

Arghhhhhh... geramnya aku. Tiap hari pasti aku hanya fikirkan pasal big teddy bear. Bilalah agaknya aku dapat memiliki big teddy bear tu. Bukan tak mampu nak beli dengan duit gaji tapi duit gaji aku perlu di salurkan ke cabang yang lebih penting. Nak tunggu orang hadiahkan??? Harapan jadi debu sajalah. Manalah ada orang yang sanggup nak hadiahkan untuk aku. Daripada tunggu orang hadiahkan lebih baik aku beli sendiri dengan cara aku sendiri. Tapi bilalah agaknya ya. Hurm.. sekali lagi aku tanya. Bosannya. Kalaulah aku masih duduk di KL dan bekerja di sana pasti aku sudah mampu membeli dan memiliki big teddy bear tu. Adakalanya aku rasa menyesal juga buat keputusan untuk berpindah ke kampung halaman ibuku. Aku ni memang pentingkan diri betul.Setiap masa aku asyik memikirkan cara macam mana nak memiliki big teddy bear without use my salary. Bencinya dengan hidup macam ni. Aku ingat nak cuba berniaga dua-tiga bulan sebelum raya dengan jual kuih raya tapi sampai sekarang masih belum ada tanda-tanda orang nak tempah dengan aku. Hurm.. nasiblah.



Oh Mr.Big Teddy Bear.. bilalah agaknya aku akan memiliki dirimu..

Tiada ulasan: