15 Mei 2011

What should I do???


14 MAY 2011 3:19 PM

;bgusla da remove aku sorang memang patut mengremove diri sendiri sorang lagi xsedar diri..

10 MAY 4:01 PM
; look at yourself, dont ever call people slutty, your mother !@#$%^&*.. or what.. if you want to call it the ure more bither!!!

10 MAY 6:02 AM
she's the biatch! hehe.

9 MARCH 4:05 PM
Please go away, u such a jerk okay!
i dont want u to be here...
so stay away from me
u know what, ure not invited lorh...
shuh shuh shuh, main jauh2 la... HEADACHE !


ini semua merupakan kata-kata yang paling aku nak ucapkan terima kasih sangat pada dia sebab aku betul-betul tak menyangka yang sebenarnya dia dah terlalu benci pada aku.. yes walaupun aku dah blok facebook dia dari akaun facebook aku tapi itu tak bermakna aku masih tidak boleh mengetahui tentang kehidupan seharian. memang aku bodoh sebab terlalu suka akan dia. terasa sangat yang diri ini bodoh. walaupun aku tahu yang aku hanya bertepuk sebelah tangan tapi aku masih suka kepada dia. aku sanggup buka akuan facebook satu lagi dengan berlainan jantina semata-mata untuk mengetahui tentang dia. Ya Allah.. ampumilah dosaku kerana aku telah melakukan satu lagi dosaku kepadamu.. iaitu aku lebih menyukainya lebih daripada aku menyukai Engkau Ya Allah.
Aku selalu harap yang satu hari nanti akan terbuka juga pintu hatinya utuk diriku tapi rasanya semua itu hanyalah angan-angan yang hanya akan menjadi debu sahaja.. tapi aku selalu tertanya-tanya kenapa dia begitu membenci aku?
  • adakah sebab kekurangan yang ada pada diri aku?
  • sebab aku gemuk?
  • sebab tak reti berfesyen @ selekeh ?
  • sebab bodoh sampai tak dapat sambung belajar ke peringkat yang lebih tinggi?
  • sebab aku miskin? sebab aku tak berharta macam kawan-kawan yang lain?
  • sebab aku muka tembok?
  • sebab aku selalu perhatikan kau sejak dulu lagi dan sehingga kini aku masih secret admire kau?
  • sebab aku ini tak setaraf dengan kau ?
  • sebab aku ini bukan jenis yang kau suka?
  • sebab aku ini menggedik dari pandangan kau?
  • sebab aku ini selalu mengganggu hidup kau ?
  • sebab aku ini buat kau serabut dan memeningkan kepala kau ?
Jadi apa sebabnya yang dapat kau berikan kepada aku ???? aku tak pasti sama ada kau sedar atau tidak tapi semua yang aku lakukan hanya untuk mendapatkan perhatian kau sahaja. aku mungkin tak sebagus iba dan tak cantik wahida, tak sekaya wani, tak sekreatif nadia dan syazana tapi aku hanya mahu jadi diri aku sahaja. takkan itu pun kau tak faham.

Aku selalu berharap bahawa suatu hari nanti kau akan memberi sepenuh perhatian kau kepada aku walaupun hal itu belum pasti menjadi kenyataan. aku benar-benar berharap yang kau dan aku akan berkongsi mimpi yang sama supaya aku dapat meluahkan perasaan aku kepada kau.. tapi aku tahu semua itu tak mungkin jadi kenyataan..

Apa harus aku buat? adakah aku patut
  • lupakan kau terus atau
  • terus menjadi secrat admire kau..
letihnya.. aku berharap dan berdoa semoga suatu hari nanti ada seorang insan yang mampu menandingi kewujudan kau dalam diri aku jika suatu hari nanti sudah tertulis bahawasanya kau bukan jodohku..
aku doakan semoga kau bahagia dengan pilih kau sendiri..
aku hanya insan biasa yang dicipta aku mudah menyukai seseorang seperti kau sebelum wujudnya penggantinya..
benarkan aku menyukai kau selagi aku mampu untuk melakukannya...


Tiada ulasan: